מהיר, נוח, והכי משתלם לשלוח!

אנו מספקים שירות משלוחים לעסקים בפריסה ארצית למגזר הפרטי והעסקי כאחד, החל מלקוח פרטי שזקוק לשליחות חד פעמית ועד למוסדות וארגונים שזקוקים לחברת שליחויות מקצועית שתלווה אותם במהלך הפעילות השוטפת.

בעינינו, “שליחות” היא לא רק העברה מוצלחת של חבילה ממקום למקום, אלא גם היכולת לנהל אותה בצורה משביעת רצון, שירותית ומדויקת.

כל לקוח אצלנו מקבל יחס אישי, שירות וייעוץ מקצועי, תוך התאמה לצרכיו וליווי בכל שלבי ההפצה ברמה הגבוהה ביותר.

שירות משלוחים לעסקים ניתן באופן מקוון ונוח

השליחות שלנו היא לתת לכם שקט וביטחון בהעברת המשלוחים שלכם לכל מקום ובכל זמן.

מצטרפים וחוסכים בגדול על כל משלוח
*ללא דמי מנוי וללא התחייבות!

חברת שליחויות לעסקים

שליחויות לעסקים הן שירות נחוץ לכל בית עסק בכל תחום ובכל סדר גודל, כאשר חלק מהעסקים נדרשים לשירות משלוחים באופן תדיר וקבוע וחלק מהעסקים נדרשים לכך מעת לעת. בשני המקרים, חשוב ששירות המשלוחים יהיה מיושם על ידי חברת משלוחים מובילה בתחומה, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן! אצלנו ב-אונליין שליחויות, חברת שליחויות לעסקים בפריסה ארצית, תוכלו למצוא מענה מיידי, מקצועי ויעיל ביותר לכל צרכי המשלוח של בית העסק, וכל זאת ללא קשר לתדירות השליחויות הנחוצה לכם ולהיקף המשלוחים החודשי.

בניית מערך לקוחות אמין באמצעות חברת שליחויות לעסקים

עבור עסקים מסוימים בסדרי גודל שונים, המשלוח ללקוחות הוא חלק מחוויית הקנייה של הלקוח, לכן, יותר ויותר עסקים מבינים את החשיבות הנלווית לענף השליחויות ולשירותיה של חברת שליחויות מובילה בתחום. אצלנו ב-אונליין שליחויות, לקחנו את תחום השליחויות צעד אחד קדימה ואנו מאפשרים למעשה לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ליהנות מפתרונות השירות המותאמים ביותר לצרכי המשלוח הרלוונטיים לגביו. באופן זה, אנו מייעלים את נושא המשלוחים של בית עסק כזה או אחר, ובתוך כך, תורמים את חלקנו לחווית קנייה מוצלחת של לקוחות הקצה.

האם שירות השליחויות שלנו מתאים גם לעסקים קטנים?

אנחנו אומנם מציבים סטנדרט חדש בתחום השליחויות לעסקים, אך אנו לא מוותרים על אף לקוח קטן. להיפך, אנו עושים הכול על מנת שגם לקוחות עסקיים קטנים יותר יוכלו ליהנות מהיתרונות המרכזיים שלנו ולהפוך את נושא השליחויות לחלק בלתי נפרד מבית העסק. אצלנו, אין חשיבות לגודל של הלקוח אלא רק לעצם העובדה שהוא הלקוח שלנו, ולכן, אנו מתחייבים לספק שירות מקצועי, מהיר ויעיל גם ללקוחות קטנים וגם ללקוחות גדולים יותר כאחד.

בנוסף, יש לנו את היתרון היחסי של חברת שליחויות לעסקים קטנים בפריסה ארצית, דבר המאפשר לנו להתחייב בפני לקוחות קטנים למשלוח מהיר ויעיל במיוחד גם במקרים בהם המשלוח יוצא מנקודת מוצא רחוקה.

חשוב לנו לציין שגם לקוחות עסקיים קטנים אצלנו נהנים מכל היתרונות ההופכים אותנו לחברת השליחויות המועדפת ביותר על לקוחות עסקיים גדולים, וביניהם, שירות בפריסה רחבה, שירות מהיר ומקצועי, פתרונות שילוח בהתאמה אישית וכדומה.

אנו מזמינים גם אתכם, בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד, להתרשם מיכולות הביצוע שלנו ברמה היומיומית, מהיקף המשלוחים המיושמים על ידינו מדי יום ולהצטרף למעגל הולך ומתרחב של לקוחות עסקיים מרוצים שכבר נהנים מפתרונות השירות שלנו ומכלל היכולות המקצועיות שלנו. כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר ואחד מנציגי השירות שלנו יידע להתאים לכם את צרכי המשלוח המותאמים ביותר לבית העסק שבבעלותכם.