מהיר, נוח, והכי משתלם לשלוח!

שירות משלוחים בפריסה ארצית.
ממשק מתקדם, יעיל ונוח להזמנת משלוחים
ניהול ומעקב אחר ההזמנות ולייצוא דוחות אונליין.

על החברה - אונליין דליברי

חברת אונליין דליברי הינה פלטפורמה המאפשרת הזמנת שליחויות מיידיות ועתידיות לחברות, עסקים ולקוחות פרטיים. 

היכן פעיל השירות?

שירות מיידי, מעכשיו לעכשיו. ישנה דרישה של השוק לשירות ונוחות בלתי מתפשרים הכולל בתוכו את עולם ה Ecommerse והנוחות השירות פועל כעת בפריסה ארצית

למי מיועד השירות?

השירות מיועד לכולם! לחנות שרוצה לשלוח פריט ללקוח. לחייל ששכח את הטלפון ברכבת ורוצה שיאספו אותו בשבילו. למשרד שצריך להעביר קלסרים לרואה החשבון. לאבא שרוצה לאסוף את המפתחות של המשרד ששכח בבית. למתווך הנדלן שרוצה לאסוף את כרטיסי הביקור שלו מבית הדפוס. ולמעצבת הפנים שצריכה להעביר את תוכניות העיצוב לקבלן.

כל אחד והצרכים שלו, אנחנו כאן כדי לחסוך לכם זמן, פקקים, חניה ואז עוד פקקים. ועוד חניה.

למה פעם בחודש, כשצריך להעביר את החומר לרואה החשבון, צריך לעמוד שעה בפקקים של תל אביב, לבזבז עוד 20 דקות בחיפוש חניה, להכנס לחניון ולשלם 25 ש”ח לחצי שעה ראשונה ולבזבז כל כך הרבה שעות עבודה.

במקום זה,נכנסים לאתר, מזמינים שליח, ותשלמו ככל הנראה הרבה פחות ממה שהייתם משלמים על דלק וחניה, ותנו לנו לעשות בשבילכם את המשימה, אתם תופתעו כמה מהר המשימה הושלמה, וכמה זמן וכסף חסכתם.

הממשקים הטכנולוגיים

אונליין דליברי מציעה מספר ממשקים טכנולוגיים ופאנלים שונים אשר נותנים מענה לכל דורש ומשתמש.

לקוחות פרטיים – גישה חופשית מכל מחשב ודפדפן דרך מכשיר הטלפון הנייד מתקדם. ניתן בלחיצת כפתור פשוטה להזמין משלוחים, מידיים ועתידיים ואף כמה במקביל, התשלום “פר משלוח” באמצעות כרטיס אשראי בלבד ומשרת בין השאר גם עסקים קטנים לשימוש אישי ומתן שירות ללקוחות מזדמנים.

לקוחות עסקיים – גישה חופשית מכל מחשב ודפדפן דרך מכשיר הטלפון הנייד מתקדם. הזמנת עובדים והגדרת הרשאות משתמשים במערכת, ניהול הזמנות דרך המחשב הכולל מעקב און ליין אחר כל הזמנה והזמנה. צפיה בתיעוד צילום משלוח שנמסר, חשבונית מרכזת בסוף כל חודש, חיוב באמצעות כרטיס אשראי או הוראת קבע.

ספקים – ממשק דרכו ספקים וקבלני משנה יוכלו לנהל ציי רכב ועובדים בתחום ההובלות והשליחויות באמצעות מערכת ייחודית